Îι δοÏÏ ÏÏÏοι αÏοÏÏÎÎ»Î»Î¿Ï Î½ ÏÏÏογÏαÏÎ¯ÎµÏ ÏÏι μÏνο ÏÎ·Ï ÎµÏιÏÎ¬Î½ÎµÎ¹Î±Ï ÏÎ·Ï Î³Î·Ï, αλλά και ÏÏν νεÏικÏν ÏÏ ÏÏημάÏÏν, ÏÎ¿Ï ÎºÎ±Î»ÏÏÏÎ¿Ï Î½ οÏιÏμÎÎ½ÎµÏ ÏεÏιοÏÎÏ ÏηÏ. ΠαÏÎÏÎ¿Ï Î½ ÎÏÏι μια ÏÏ Î½Î¿Î»Î¹ÎºÎ® εικÏνα για Ïη νεÏική ÎºÎ¬Î»Ï Ïη ÏÎ·Ï Î³Î·Ï ÏολλÎÏ ÏοÏÎÏ Ïην ημÎÏα. ÎÏ ÏÏ ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ μια ÏÎ¿Î»Ï ÏημανÏική βοήθεια ÏÏην καθημεÏινή Ï ÏηÏεÏία ÏÎ¿Ï ÎºÎ±Î¹ÏοÏ. ÎκÏÏÏ Î±Ï ÏοÏ, αÏÏ ÏÎ¹Ï ÏαÏαÏήÏÎµÎ¹Ï ÏÏν μεÏεÏÏολογικÏν δοÏÏ ÏÏÏÏν μÏοÏοÏμε να Ï ÏολογίÏÎ¿Ï Î¼Îµ Ïο θεÏÎ¼Î¹ÎºÏ Î¹ÏοζÏγιο Î³Î·Ï â διαÏÏήμαÏοÏ, δηλαδή Ïο ÏοÏÏ ÏÎ·Ï Î·Î»Î¹Î±ÎºÎ®Ï Î±ÎºÏÎ¹Î½Î¿Î²Î¿Î»Î¯Î±Ï Î· οÏοία ειÏÎÏÏεÏαι ενÏÏÏ ÏÎ·Ï Î±ÏμÏÏÏαιÏÎ±Ï ÎºÎ±Î¸ÏÏ ÎºÎ±Î¹ Ïο ÏοÏÏ Î±ÎºÏÎ¹Î½Î¿Î²Î¿Î»Î¯Î±Ï Ïο οÏοίο εκÏÎμÏει η γη ÏÏο διάÏÏημα. ÎÏ ÏÏ ÎÏει ÏÎ¿Î»Ï Î¼ÎµÎ³Î¬Î»Î· ÏημαÏία ÏÏη μελÎÏη ÏÎ·Ï Î¸ÎµÏÎ¼Î¿Î´Ï Î½Î±Î¼Î¹ÎºÎ®Ï ÏÎ·Ï Î±ÏμÏÏÏαιÏαÏ.
Το ÏÎµÎ»ÎµÏ Ïαίο εÏίÏÎµÏ Î³Î¼Î± αÏÏ Ïα ÏÎλη ÏÎ·Ï Î´ÎµÎºÎ±ÎµÏÎ¯Î±Ï ÏÎ¿Ï 60 μÎÏÏι και ÏήμεÏα, είναι ÏÏηÏιμοÏοίηÏη ÏÏν ηλεκÏÏονικÏν Ï ÏολογιÏÏÏν ÏÏην αÏιθμηÏική ÏÏÏγνÏÏη ÏÎ¿Ï ÎºÎ±Î¹ÏÎ¿Ï Î¼Îµ Ïη ÏÏήÏη ÏÏν αÏιθμηÏικÏν μονÏÎλÏν ÏÎ¿Ï Î¼ÏοÏοÏν να ÏÏοÏÎ¿Î¼Î¿Î¹Î¬Î¶Î¿Ï Î½ ÏÎ¹Ï ÎºÎ±Î¹ÏικÎÏ Î´Î¹ÎµÏγαÏÎ¯ÎµÏ ÏÎ¿Ï ÏÏ Î½ÏελοÏνÏαι ÏÏην αÏμÏÏÏαιÏα.
Το μÎλλον ÏÎ·Ï ÎεÏεÏÏÎ¿Î»Î¿Î³Î¯Î±Ï Î³Î¹Î± Ïον 21ο αιÏνα ÏÏοβλÎÏεÏαι εξαιÏεÏικά ÎµÏ Î¿Î¯Ïνο. Î ÏÏ Î½ÎµÏιζÏμενη ανάÏÏÏ Î¾Î· ÏÏν μεθÏδÏν ÏÏ ÏÎ¹ÎºÎ®Ï ÎÏÎµÏ Î½Î±Ï , ÏÏν μαθημαÏικÏν εÏαÏμογÏν και ÏÏν ηλεκÏÏονικÏν Ï ÏολογιÏÏÏν θα ÏÏ Î½ÏελÎÏÎ¿Ï Î½ ÏÏην ÏÏÏοδο ÏÎ·Ï Î¼ÎµÏεÏÏÎ¿Î»Î¿Î³Î¯Î±Ï ÎºÎ±Î¹ ÏÏη λÏÏη ενÏÏ Î¼ÎµÎ³Î¬Î»Î¿Ï Î±ÏÎ¹Î¸Î¼Î¿Ï Î´ÏÏκολÏν ÏÏοβλημάÏÏν, Ïα οÏοία αÏαÏÏολοÏν Ïην εÏιÏÏήμη ÏÎ¿Ï ÎºÎ±Î¹ÏÎ¿Ï ÎºÎ±Î¹ ÏÎ¿Ï ÎºÎ»Î¯Î¼Î±ÏÎ¿Ï ÎºÎ±Î¹ θα Î¼Î±Ï Î¿Î´Î·Î³Î®ÏÎ¿Ï Î½ Ïε Ïιο αÏÏÎ±Î»ÎµÎ¯Ï ÏÏογνÏÏειÏ, με μεγαλÏÏεÏη ακÏίβεια και μεγαλÏÏεÏο Î²Î¬Î¸Î¿Ï ÏÏÏÎ½Î¿Ï .